Internetowa kampania nowego smaku Magnum

Autor: wirtualnemedia.pl 30 maja 2011 10:58

Internetowa kampania nowego smaku Magnum

W internecie trwa kampania reklamowa wprowadzająca na rynek lody Magnum Double Chocolate.

Kampania jest oparta na stronie mymagnum.pl, na której oprócz informacji o tym produkcie znajduje się gra "Polowanie na Przyjemność". Ponadto akcja obejmuje konkurs „Poszukiwacze Przyjemności", któremu poświęcona jest strona mymagnumkonkurs.pl.

Oba serwisy są wspierane reklamami banerowymi na stronach o różnej tematyce. Cała kampania rozpoczęła się 4 maja, a potrwa do 26 czerwca.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10941

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane