Internetowa odsłona kampanii Tyskiego

Autor: Marketing przy kawie 27 czerwca 2014 10:31

Internetowa odsłona kampanii Tyskiego

Tyskie rozpoczęło internetową odsłonę kampanii „Prosta taktyka na mecz". Bazuje ona na konkursie inspirowanym postacią Kazimierza Górskiego.

 

Zabawa prowadzona jest na stronie www.tyskie.pl. Do 15 lipca każdy kibic może zdobyć zapas piwa na mecz. Aby wygrać, należy wejść na stronę internetową i dokończyć zamieszczone na niej zdanie w sposób, w jaki zrobiłby to sam trener.

Konsumenci mogą brać udział w zabawie wielokrotnie, przesyłając nieograniczoną liczbę odpowiedzi. Każdego dnia 20 najlepszych zgłoszeń jest nagradzanych zgrzewką Tyskiego.

 

Do udziału w konkursie zachęca seria humorystycznych filmów, prezentujących sceny z życia kibica. Każdą scenkę wieńczy puenta nawiązująca do stylu wypowiedzi Kazimierza Górskiego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11381

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane