REKLAMA
REKLAMA

Internetowy konkurs na zakończenie spotu batonika Pawełek

Autor: pr 19 kwietnia 2011 08:44

15 kwietnia rozpoczął się konkurs internetowy wspomagający nową kampanię reklamową batonika Pawełek. Celem działań promocyjnych jest odświeżenie wizerunku i zwiększenie atrakcyjności marki w oczach młodych ludzi (25-35 lat).

REKLAMA
Idea reklamy oparta jest na sekwencji zabawnych pomyłek. Głównym komunikatem spotu jest ukazanie batonika jako produktu wzmacniającego i pobudzającego myślenie.

Rozpoczęo się głosowanie na najlepszą końcówkę spotu na stronie www.pawelek.pl. Internauci, którzy w ciekawy sposób opiszą, dlaczego wybrali właśnie to zakończenie, mogą wygrać atrakcyjne nagrody. Działania te mają zachęcić konsumentów do dialogu z marką, współtworzenia jej stylu i języka komunikacji.

Wykorzystane w tym celu zostaną również media społecznościowe. Dodatkowo kampania zostanie wsparta materiałami POS oraz działaniami PR.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12554

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA