Internetowy sklep z artykułami dla zwierząt chce rozwijać franczyzę

Autor: pr/dlahandlu.pl 15 grudnia 2014 12:20

W 2013 r. wartość rynku produktów dla zwierząt wyniosła ponad 2,2 mld zł, a eksperci prognozują, że w tym roku kwota ta może być znacznie wyższa. E-sklep NaszeZoo.pl poszerza swoje działania o sektor offline, otwierając 1 stacjonarny sklep. W planach są kolejne na terenie całego kraju. Firma przygotowuje się również do ekspansji poprzez sieć franczyzową.

Według Euromonitor International do 2015 r. w polskich domach będzie ponad 7,8 mln psów i 6,1 mln kotów. Dla porównania w 2006 r. było ich odpowiednio 7 mln i 5,5 mln.

Sklep NaszeZoo.pl od początku drugiego kwartału 2014 r. notuje stałą dynamikę wzrostu wynoszącą średnio 27 proc. mdm. Firma nadal chce utrzymać wysokie tempo rozwoju, dlatego już od kilku miesięcy testuje różne opcje działań w przestrzeni handlu tradycyjnego, które mają pozwolić na dotarcie do szerszego grona klientów.

- Zdecydowaliśmy się na stworzenie sieci specjalistycznych showroomów NaszeZoo.pl. To pozwoli nam działać kompleksowo - zarówno w internecie, jak i przestrzeni offline - mówi Piotr Baranowski, dyrektor zarządzający NaszeZoo.pl.

Testowy punkt już działa w Poznaniu. Są w nim prezentowane najciekawsze rozwiązania i towary dostępne w sklepie internetowym. Na miejscu można również uzyskać od ekspertów porady w zakresie żywienia i pielęgnacji zwierząt, a także wspólnie z doradcami wybrać najlepsze produkty dla pupila i kupić je na miejscu lub - jeśli akurat nie są dostępne w magazynie - zamówić (na taki towar czeka się do 48 godzin). Firma kończy przygotowania do uruchomienia w pierwszym kwartale 2015 r. kolejnych trzech showroomów w Warszawie, Wrocławiu i Łodzi.

Wkrótce pod szyldem NaszeZoo.pl będą mogli również działać franczyzobiorcy. - Sklepów zoologicznych jest wiele, ale rynek jest bardzo rozdrobniony. Są to zwykle pojedyncze małe sklepy lub niewielkie sieci o zasięgu regionalnym, które nierzadko funkcjonują na granicy opłacalności - mówi Baranowski. - Siłą naszej sieci franczyzowej będzie możliwość korzystania z naszej bazy dostawców, a co za tym idzie - kupowania towarów po cenach do tej pory niedostępnych dla małych sklepów. Franczyzobiorcy będą też mogli czerpać z wypracowanych już przez nas narzędzi, know how, a także silnego zaplecza marketingowego - dodaje.

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane