Intersport do końca roku otworzy jeden sklep. Udział w rynku szacuje na 15 proc.

Autor: SII, www.dlahandlu.pl 4 września 2013 10:28

Jeszcze w tym roku w listopadzie ruszy nasz nowy sklep w Galerii Bronowice, a na wiosnę przyszłego roku nowy salon w CH Felicity w Lublinie. Ponadto, negocjujemy kolejne otwarcia. Jeśli chodzi o istniejące sklepy, to każdorazowo analizujemy daną lokalizację przy odnowieniu umowy i podejmujemy decyzję biorąc pod uwagę rentowność placówki - napisał Artur Mikołajko, prezes Intersportu podczas czatu inwestorskiego.

Na pytanie: Za jaką część przychodów odpowiadają marki własne? Coś się zmieniło w tym zakresie w ostatnich kwartałach?
Prezes odpowiedział: Udział marek własnych jest na porównywalnym poziomie około kilkunastu procent. Marki własne dla Intersportu stanowią uzupełnienie na niższym i średnim poziomie oferty towarowej. Podstawą handlu sieci jest handel wiodącymi światowymi markami, co odróżnia nas od konkurencji.

Najwyższą rentowność sieć uzyskuje na akcesoriach sportowych i ciężkim sprzecie sportowym typu rowery czy narty. Średnia marża uzyskiwana jest na odzieży a niska na sprzęcie fitnesowym. 

Prezes pytany o udział sieci w rynku odpowiada: Nasz udział, podobnie jak Decathlonu i Go Sportu rośnie. Wynika to z tego, że wiele małych sklepów sportowych nie wytrzymuje konkurencji i się zamyka. Ponieważ nie ma żadnych dokładnych danych z rynku trudno dokładnie określić nasz udział. Szacujemy go na ok. 15 %.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane