Intersport inwestuje w e-commerce

Autor: dlahandlu.pl 14 czerwca 2017 12:55

Sieć sklepów sportowych Intersport będzie inwestować w handel elektroniczny w ciągu najbliższych kilku lat, aby nadążyć za konkurencją. Sieć liczy, że do roku 2020 kanał online wygeneruje znaczącą część jej obrotów.

Obecnie internowa sprzedaż Intersportu to zaledwie 1 proc. całościowej sprzedaży sieci, podczas gdy konkurenci, na przykład Decathlon i Adidas, generują 10 proc. swoich obrotów z kanałów internetowych. Prezes Victor Duran uważa, że ​​nadszedł czas, aby to zmienić: - Jeśli nie możemy zaprezentować atrakcyjnych sklepów sieciowych, przegramy z konkurencją - powiedział.

Intersport utworzył niedawno stanowisko dyrektora ds. digitalizacji. Objął je Mia Ruotsala, poprzednio dyrektor ds. marketingu e-commerce w firmie odzieżowej Tommy Hilfiger.

Sieć nie tylko skoncentruje się na handlu elektronicznym, ale także na wypracowaniu nowej formuły dla sklepów, które docelowo mają być większe i bardziej nowoczesne. Pierwsze takie sklepy zostaną otwarte pod koniec roku w Holandii i w Danii.

W ubiegłym roku obroty Intersport wyniosły 11,4 mld euro i były o 2 proc. wyższe niż przed rokiem. Sieć jest obecnie aktywna w 45 krajach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11170

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane