PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Ipsos: Hipermarkety wzbudzają negatywne emocje u większości klientów

Autor: Puls Biznesu 6 lipca 2011 10:17

Ipsos: Hipermarkety wzbudzają negatywne emocje u większości klientów

Trzykrotnie mniejsze zaufanie i aż dziesięć razy większy niesmak i poczucie krzywdy, niż wynosi norma dla marek produktów - oto wynik sieci hipermarketów w badaniu Ipsos emoti*scape. Negatywne emocje siedem badanych sieci wzbudzało we wszystkich grupach wiekowych, niezależnie od płci i miejsca zamieszkania - podał Puls Biznesu.

Jak czytamy w PB, złość klientów wzbudzają kolejki do kas, różnice cen między półką lub gazetką i kasą, a także tłok. Często czują się zdezorientowani i zagubieni w sklepach o wielkiej powierzchni, w których - ich zdaniem - panuje bałagan i trudno nawiązać kontakt ze sprzedawcą.

Dodatkowo przygnębienie wzbudza w nich widok przemęczonych pracowników i niska jakość produktów. Negatywne emocje mniej wyraźne są w przypadku mniejszych sklepów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9931

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane