Iwona Skalska przechodzi z Cushman & Wakefield do Cresa Polska

Autor: dlahandlu.pl 8 sierpnia 2017 10:14

Iwona Skalska, posiadająca ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie marketingu i działaniach PR na rynku nieruchomości komercyjnych, pokieruje działem marketingu w firmie Cresa Polska.

Iwona Skalska wraz z zespołem będzie odpowiedzialna za wprowadzenie amerykańskiej marki Cresa na polski rynek, opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej oraz zapewnienie wsparcia wszystkim działom operacyjnym firmy.

 – Cresa świadczy usługi wyłącznie na rzecz najemców, dzięki czemu skutecznie eliminuje ryzyko wystąpienia konfliktu interesów w relacjach z klientami. Pod tym względem jest to zupełnie nowy standard na rynku nieruchomości w Polsce. Gwarantujemy bezstronność i niezależność w reprezentowaniu interesów najemców, a nie mając żadnych zobowiązań umownych wobec wynajmujących możemy prowadzić bardziej agresywne negocjacje w imieniu naszych klientów – mówi Iwona Skalska, dyrektor marketingu w firmie Cresa Polska.

Iwona Skalska związana jest z rynkiem nieruchomości od 1996 r. Pracę rozpoczęła w Healey & Baker, przejętej następnie przez międzynarodową firmę doradczą firmę Cushman & Wakefield, w której pracowała na stanowisku dyrektora marketingu na region Europy Środkowo-Wschodniej, z powodzeniem kierując także pracami działu w Polsce. Realizowała politykę Cushman & Wakefield w obszarze marketingu i PR oraz trzykrotnie przeprowadzała rebranding firmy na polskim rynku. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, studiów podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej i Politechniki Warszawskiej. Posiada również licencję zarządcy nieruchomości.

Cresa, z siedzibą w Waszyngtonie, jest największą na świecie firmą doradczą na rynku nieruchomości komercyjnych świadczącą usługi wyłącznie w zakresie reprezentacji najemcy. Oferując usługi reprezentacji najemcy na zasadzie wyłączności, bez pośrednictwa na rzecz wynajmujących i deweloperów. Kompleksowy zakres usług oferowanych przez firmę Cresa obejmuje każdy aspekt procesu transakcyjnego z udziałem nieruchomości, od planowania strategii, analizy struktury demograficznej pracowników i strategii miejsc pracy oraz wyboru lokalizacji, przez negocjacje zachęt dla najemcy, badania rynku, zapewnienie finansowania, do zarządzania transakcjami, projektami, portfelami nieruchomości oraz relokacją. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10690

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane