REKLAMA
REKLAMA

Jabłka będą promowały markę własną proszku "Tak" PGD Polska

Autor: dlahandlu.pl 28 października 2014 13:44

PGD Polska wprowadza na rynek proszek "Tak". W jego kampanii promocyjnej zostanie wykorzystany symbol polskich jabłek. - Jabłko użyte do wsparcia sprzedaży proszków Tak, nie jest tylko gratisem, jest symbolem poparcia dla polskich sadowników, poparcia, którego potrzebują po wprowadzeniu przez Rosję embarga na zakup polskich jabłek - napisał w komunikacie Janusz Krupa, dyrektor handlowy PGD Polska.

REKLAMA

Użycie tych owoców do promocji "Taka", jest elementem strategii marek Wyłącznych PGD Polska, strategii opartej na patriotyzmie gospodarczym. Rynek tradycyjny jest dewastowany przez sieci międzynarodowe, czy to hiperów, superów czy dyskontów. Polski detal powinien bardzo szybko przebudować asortyment, który sprzedaje. W sytuacji gdzie markowy papier toaletowy, płyn do naczyń czy proszek do prania w dyskoncie jest dużo tańszy, jak ten sam produkt u niego w sklepie, powinien zrezygnować lub ograniczyć u siebie obecność tych produktów. Powinien wybrać produkty, które są tej samej jakości, ale na których mało, że nie będzie cenowo przegrywał z dyskontem, to z nim wygra - czytamy dalej w komunikacie PGD Polska.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA