Jabłka będą promowały markę własną proszku "Tak" PGD Polska

Autor: dlahandlu.pl 28 października 2014 13:44

PGD Polska wprowadza na rynek proszek "Tak". W jego kampanii promocyjnej zostanie wykorzystany symbol polskich jabłek. - Jabłko użyte do wsparcia sprzedaży proszków Tak, nie jest tylko gratisem, jest symbolem poparcia dla polskich sadowników, poparcia, którego potrzebują po wprowadzeniu przez Rosję embarga na zakup polskich jabłek - napisał w komunikacie Janusz Krupa, dyrektor handlowy PGD Polska.

Użycie tych owoców do promocji "Taka", jest elementem strategii marek Wyłącznych PGD Polska, strategii opartej na patriotyzmie gospodarczym. Rynek tradycyjny jest dewastowany przez sieci międzynarodowe, czy to hiperów, superów czy dyskontów. Polski detal powinien bardzo szybko przebudować asortyment, który sprzedaje. W sytuacji gdzie markowy papier toaletowy, płyn do naczyń czy proszek do prania w dyskoncie jest dużo tańszy, jak ten sam produkt u niego w sklepie, powinien zrezygnować lub ograniczyć u siebie obecność tych produktów. Powinien wybrać produkty, które są tej samej jakości, ale na których mało, że nie będzie cenowo przegrywał z dyskontem, to z nim wygra - czytamy dalej w komunikacie PGD Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane