Jack Wolfskin najemcą Silesia City Center

Autor: dlahandlu.pl 25 października 2012 11:56

Silesia City Center poszerza swoją ofertę sklepów z odzieżą i akcesoriami sportowymi. Obecnie w centrum działa 14 salonów z ofertą sportowo-turystyczną, takich marek, jak Planet Outdoor, Adidas, Nike, Intersport, Sizzer, Burton Kosmos czy S'Portofino. Teraz do tego grona dołącza także jeden z wiodących dostawców funkcjonalnej odzieży, obuwia i wyposażenia outdoorowego w Europie - Jack Wolfskin. Salon marki będzie miał 70 m kw. Pojawienie się nowej marki, jest efektem trwającej od początku 2012 rok rekomercjalizacji powierzchni handlowej w Silesia City Center.

11 proc. klientów wybierając się do centrum swoje pierwsze kroki kieruje do takich sklepów jak Adidas, Puma czy Intersport - wynika z danych SMG/KRC dla Silesia City Center. Pod tym względem są one chętniej i częściej odwiedzane niż salony z elektroniką, wyposażeniem domu czy jubilerami. W sklepach tych także sporo wydajemy, średnio 163 zł, podczas jednych zakupów. Więcej zostawmy tylko w kasach jubilerów i sklepów z elektroniką.

Produkty firmy Jack Wolfskin są aktualnie srzedawane w ponad 600 sklepach franczyzowych i w ponad 4000 punktów sprzedaży na terenie Europy i Azji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane