Jacobs promuje latem picie kaw mrożonych

Autor: dlahandlu.pl 28 maja 2012 14:07

Kampania „Lato z Jacobs" to działania marketingowe na kilku płaszczyznach. Marka będzie wspierana przez znaną aktorkę - Magdalenę Różczkę, która będzie prowadziła kawowego videobloga.

Dodatkow w okresie od 2 czerwca 2012 do 31 lipca 2012 będzie trwał konkurs, w którym codziennie będą nagradzane najciekawsze oryginalne przepisy na kawę mrożoną i kawowe desery. 

W ramach kampanii „Lato z Jacobs" zmienią się również opakowania kaw rozpuszczalnych Jacobs. Na wybranych opakowaniach 200g kaw rozpuszczalnych Jacobs Krönung, Jacobs Krönung Espresso, Jacobs Cronat Gold i Jacobs Velvet znajdzie się jedna z dwóch kolekcji trzech podkładek pod szklanki z przepisami na kawę mrożoną, projektu Zuzy Mróz.

Od czerwca do lipca w wybranych sieciach handlowych prowadzone będą degustacje mrożonej kawy Jacobs. Kampania będzie miała wsparcie reklamowe w Internecie, oraz na nośnikach outdoorowych. Przez całe lato w Polsat, TVP, TVN będą emitowane telewizyjne spoty reklamowe oraz prowadzone będą intensywne działania sponsoringowe w Dzień Dobry Wakacje TVN.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane