REKLAMA
REKLAMA

Jak Biedronka zmieniła się przez 20 lat funkcjonowania w Polsce (galeria zdjęć)

Autor: www.dlahandlu.pl 20 maja 2015 09:40

Jak Biedronka zmieniła się przez 20 lat funkcjonowania w Polsce (galeria zdjęć) fot. Jeronimo Martins; jeden z pierwszych sklepów Biedronka oraz jeden z najnowszych

Pierwszy sklep sieci Biedronka został otwarty 4 kwietnia 1995 r. w Poznaniu przy ul. Newtona. Od tego czasu minęło już ponad 20 lat, w czasie których Biedronka stała się liderem rynkowym i najbardziej rozpoznawalną marką wśród sieci handlowych w Polsce. Dzięki równomiernemu rozwojowi obecnie sieć liczy już ponad 2600 placówek w ponad 1000 miejscowości i 15 centrów dystrybucyjnych na terenie całego kraju. Nasza ekspansja okazała się także ważnym czynnikiem rozwoju infrastruktury regionów oraz istotnym wzmocnienie dla wielu lokalnych rynków pracy - w ten sposób sieć podsumowuje swoje 20-lecie.

REKLAMA

- Przez 20 lat naszego funkcjonowania na polskim rynku rozwijaliśmy się odpowiadając na potrzeby klientów. Mimo ciągle zmieniającego się rynku filary naszej strategii od początku naszej działalności pozostają niezmienne. Bliskość, najwyższej jakości produkty i znane każdemu polskiemu konsumentowi „codziennie niskie ceny” sprawdziły się jako wartości na tyle uniwersalne, że do dzisiaj pozostają aktualne. Jesteśmy dumni, że udało nam się to osiągnąć w sposób odpowiedzialny, pamiętając przy tym o dobru naszych pracowników, lokalnych społeczności i trosce o środowisko. Szczególnie ważny był dla nas rok 2012. Nastąpiła wówczas ewolucja identyfikacji wizualnej marki, w efekcie której logo sieci Biedronka zyskało bardziej nowoczesny, trójwymiarowy wygląd. W ramach procesu odświeżania wizerunku poddaliśmy także nasze sklepy gruntownej metamorfozie zgodnej z filozofią fresh focus, dzięki której w każdym z naszych sklepów lepiej wyeksponowane zostały artykuły świeże, takie jak pieczywo czy przede wszystkim warzywa i owoce. W efekcie ta kategoria stała się wizytówką naszych sklepów. Cały czas stawiamy na rozwój kategorii produktów świeżych, rozwijając ją zarówno w oparciu o polskie produkty, jak i te pochodzące od najlepszych zagranicznych producentów - podkreśla sieć w podsumowaniu przygotowanym dla dlahandlu.pl

- Obecnie klienci mają coraz mniej czasu. Poszukują więc szybkich, wydajnych i wygodnych rozwiązań. Chcą, aby ich jedzenie było z jednej strony tak świeże, jak to tylko możliwe, a z drugiej częściowo gotowe do spożycia. Konsumenci są też coraz bardziej świadomi. Poszukują nie tylko innowacji, ale zwracają również uwagę na trendy prozdrowotne, dietetyczne i proekologiczne. Są także zorientowani na oferty promocyjne i atrakcyjne ceny. W Biedronce od lat staramy się te potrzeby realizować. Na bieżąco poszerzamy asortyment produktów dostępnych w naszych sklepach, rozwijając zarówno produkty marki własnej, jaki i wprowadzając nowe artykuły brandowe na stałe do asortymentu. Testujemy też różne innowacyjne rozwiązania, mając świadomość, że oczekiwania nowoczesnego klienta są coraz wyższe. Ważnym krokiem w celu podnoszenia komfortu zakupów naszych klientów było wprowadzenie we wrześniu 2014 roku płatności za pomocą kart płatniczych we wszystkich sklepach naszej sieci. Zależy nam na tym, by poprawiać doświadczenie zakupowe naszych klientów. Myślimy o konsumentach zarówno w kategoriach jakości obsługi, jak i wyglądu sklepów oraz oferty, z jakiej mogą skorzystać. Nie tylko uważnie wsłuchujemy się w opinie i oczekiwania klientów, ale także zachęcamy do aktywnego udziału w tworzeniu i doskonaleniu naszej oferty. To z myślą o aktywnych konsumentach, zainteresowanych kształtowaniem oferty produktów dostępnych w sklepach w kwietniu 2014 roku uruchomiliśmy projekt konsumencki Testujemy. W ramach projektu klienci sklepów Biedronka mogą brać udział w ocenie wybranych grup produktów i tym samym decydować, jakie nowe produkty pojawią się w ofercie - informują przedstawiciele sieci.

  • xyz 2015-06-02 12:12:42

    Pracownik pisze prawdę. Brak przerw to na wielu sklepach norma. Do tego na 20-lecie Biedronka szykuje zwolnienia - po 1, 2 osoby na sklep, co daje nawet do 10, 15% obsady kasjerów, a w skali kraju nawet ponad 5000 osób.



    Związki zawodowe już o tym wiedzą.

    nasza-biedronka.pl/viewtopic.php?t=2994&postdays=0&postorder=asc&start=0

  • Hans 2015-05-25 14:34:25

    bo ktoś musi harować na POrtugalcófff

  • pracownik 2015-05-22 16:43:08

    Dlaczego biedronka nie chwali się jak Przykręca pracownikom śrubę cieniem etatów dokładniem nowych obowiązków łamaniem zasad bhp i brak przerw

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA