Jak ściągnąć mężczyzn do centrum handlowego w czasie Euro 2016?

Autor: dlahandlu.pl 20 czerwca 2016 14:27

Jak ściągnąć mężczyzn do centrum handlowego w czasie Euro 2016? Fot. za Shutterstock.com

W czasie Euro 2012 zyski notowała m.in. branża piwowarska czy elektroniczna. Rosła również sprzedaż piłkarskich gadżetów. Adresatami większości kampanii w tym okresie są mężczyźni, którzy choć mecze oglądają zazwyczaj w większym gronie – wbrew pozorom także z partnerkami – zakupy wolą robić samotności. Tylko 13,1 % z nich wybiera się do centrum handlowego z towarzystwem – wynika z raportu „Entuzjaści i bywalcy. Generacja X i Y w galeriach handlowych”, przygotowanego wspólnie przez Atrium Poland Real Estate Management oraz agencję doradczą JLL.

Mężczyźni do sklepu wybierają się zwykle z jasno określonym planem, dokładnie wiedząc, czego potrzebują (66,5%). Rzadko wybierają się do centrum handlowego szukając inspiracji (tylko 31,7% z nich) czy promocji (44,0%). Zakupy robią w przemyślany sposób (14,9%) i raczej z obowiązku niż dla przyjemności (32,2%).

Mężczyźni podczas wizyty w centrum handlowym chcieliby również skorzystać ze strefy do pracy (wygodne miejsce do siedzenia, gniazdko elektryczne etc. – 20 %). Często korzystają również z bezpłatnego internetu. Im młodsza grupa mężczyzn, tym oczekiwania dotyczące dostępu do technologii są większe.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane