JBB preferuje sprzedaż swoich produktów w sklepach tradycyjnych

www.portalspozywczy.pl 24 sierpnia 2015 18:39

Preferujemy handel tradycyjny, nie wprowadzamy (produktów – red.) do dyskontów. Nasze wyroby można także kupić w sieciach supermarketów m.in. takich jak Lewiatan, czy Delikatesy Centrum, a także w mniejszych sklepach Tesco - mówi Ewa Mielnicka, ambasadorka i rzeczniczka prasowa marki JBB, pytana o strategię sprzedaży firmy.

Zakłady Przetwórstwa Mięsnego JBB Import-Eksport J. Bałdyga (JBB) z dużą rezerwą podchodzą do wprowadzenia swoich produktów do sklepów dyskontowych takich jak: Lidl, Biedronka, Aldi, czy Netto. - Mamy swoje wysokie standardy produkcji, z których nie możemy zrezygnować. Sieci handlowe oczekują, że firmy będą produkować według ich norm, a w przypadku jakości nie możemy iść na kompromisy – tłumaczy Ewa Mielnicka.

Nie wyklucza jednak, że być może w przyszłości produkty JBB pojawią się także w dyskontach. Może to się stać np. gdy firma uruchomi drugi zakład (uruchomienie nowej inwestycji planowane jest na I kw. 2016 r. red.). Według nieoficjalnych informacji ma to być zakład konfekcjonowania wędlin.

JBB nie produkuje marek własnych na zlecenie sieci handlowych. - I na razie nie myślimy o tym, aby wejść w tego typu współpracę – mówi.

więcej: www.portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10804

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane