JBB: To klient dyktuje warunki sprzedaży

Autor: dlahandlu.pl 3 października 2016 09:40

Wyroby wędliniarskie nie kuszą klientów jedynie niską ceną – mówi Ewa Mielnicka, PR Manager JBB. – Ważnym kryterium jest wysoka mięsność i jak najwyższa jakość dostępnych na rynku produktów. Decyzją klienta jest, czy dany produkt wyląduje w jego koszyku, czy zupełnie go zignoruje. Można go kusić na różne sposoby, ale w czasie rosnącej świadomości konsumenckiej, jedyne skuteczne działanie to troska o jakość oferowanych wyrobów.

– Cieszymy się, że to konsument dyktuje warunki sprzedaży. Skoro on nie będzie wybierał produktów marnej jakości, nikt z liczących się producentów żywności nie będzie mu takiej oferty składał – przekonuje Ewa Mielnicka. – Tu duże znaczenie ma edukacja, którą należy rozpoczynać jak najwcześniej. Już przedszkolaki uczą się, co to znaczy zdrowa żywność, są specjalne programy realizowane w szkołach i przedszkolach, które poświęcone są odpowiednio zbilansowanej diecie i właściwemu doborowi produktów. Jeśli już teraz zaczniemy o to dbać, na efekty nie trzeba będzie długo czekać – dodaje.

Nowoczesna technologia, gustowne i trwałe opakowanie produktu, najwyższa jakość, a także smak, który odpowiada potrzebom konsumentów – to wszystko sprawia, że oferowany przez firmę produkt spełnia wszelkie kryteria.

Ważnym mechanizmem dotarcia do klienta jest utrzymywanie z nim kontraktu również poza ladą. Najbardziej pomocny okazuje się oczywiście internet, który dostarcza wielu sposobów na promowanie produktów wśród odbiorców. Prezentacja produktów, zamieszczanie oryginalnych przepisów dedykowanych na wiele różnorodnych okazji – to tylko niektóre z nich – mówi Ewa Mielnicka.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10682

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane