Jeam Beam promuje nową butelkę

Autor: dlahandlu.pl 10 maja 2011 15:02

Od kwietnia burbon Jim Beam Black sprzedawany jest w nowym designerskim opakowaniu. Nowa butelka whiskey jest smuklejsza oraz wyższa od poprzedniczki, a etykieta mniejsza, z wyróżnionym czasem leżakowania trunku w beczkach, czyli 6 lat.

 CEDC, dystrybutor marki, podjął intensywne działania promocyjne w punktach sprzedaży towarzyszące wprowadzeniu nowego opakowania Jim Beam Black na polski rynek. Komunikacja opiera się na haśle mówiącym o jednej z najważniejszych zalet tego produktu - "6 lat. Składnikiem perfekcji jest czas".

Dostępny w sprzedaży w pojemności 0,7l / 1,0 l.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane