REKLAMA
REKLAMA

Jeden zniechęcony klient to strata 20 kolejnych

Autor: Express Ilustrowany 7 czerwca 2010 14:40

Specjaliści od technik sprzedaży obliczyli, że przez jednego zniechęconego kiepską obsługą klienta sklep traci aż dwudziestu kolejnych - informuje "Express Ilustrowany".

REKLAMA
Pracujący w handlu powinni być kompetentni, kulturalni, cierpliwi i uprzejmi.
Sprzedawcy przyznają jednak, że czasami nie jest to proste. Kasjerki hipermarketów często stają się obiektem ataków rozjuszonych klientów. W samoobsługowym molochu są jedynymi pracownikami, z którymi klient ma kontakt.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12889

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA