Jeden zniechęcony klient to strata 20 kolejnych

Autor: Express Ilustrowany 7 czerwca 2010 14:40

Specjaliści od technik sprzedaży obliczyli, że przez jednego zniechęconego kiepską obsługą klienta sklep traci aż dwudziestu kolejnych - informuje "Express Ilustrowany".

Pracujący w handlu powinni być kompetentni, kulturalni, cierpliwi i uprzejmi.
Sprzedawcy przyznają jednak, że czasami nie jest to proste. Kasjerki hipermarketów często stają się obiektem ataków rozjuszonych klientów. W samoobsługowym molochu są jedynymi pracownikami, z którymi klient ma kontakt.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11124

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 281544

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane