REKLAMA
REKLAMA

Jeronimo Martins chce eksportować portugalskie produkty do Kolumbii

Autor: Diário Económico, Jornal de Negócios 9 marca 2016 09:58

Jeronimo Martins zaznacza, że Biedronka będzie dążyła do tego, aby pozostać pierwszym wyborem dla polskich konsumentów, przewidując trendy i możliwości rozwoju bez pogarszania swojej wydajności. W Kolumbii, marka Ara - utworzona trzy lata temu – będzie kontynuować plan ekspansji, przygotowując się do wejścia do nowego regionu. Grupa chce mieć 600 sklepów Ara w ciągu najbliższych 3 lat, więc planuje już w tym roku otworzyć od 70 do 100 placówek - podaje portal eksportu za portugalskimi dziennikami.

REKLAMA

Firma podkreśla również, że rynek kolumbijski otwiera się na produkty portugalskie, dlatego jeżeli będzie to możliwie spółka będzie wzmacniać eksport produktów portugalskich. Na tym etapie detalista „otworzył już drzwi” portugalskim winom i oliwie z oliwek.

Odnośnie Portugalii, grupa potwierdziła swoją strategię inwestycyjną, zgodnie z którą otworzy w 2017 roku nowe centrum dystrybucyjne w Castanheira do Ribatejo. W tym projekcie JM zainwestuje około 55 mln euro. Ponadto już w 2016 roku zostanie uruchomione inne centrum logistyczne w Valongo mające stworzyć 470 nowych miejsc pracy.

Na rozwój marki supermarketów Pingo Doce firma JM ma zamiar przeznaczyć w 2016 roku około jedną trzecią wartości przeznaczonej na inwestycje (550 mln - 650 mln euro). Ponadto zostanie otwartych około 10 nowych sklepów Pingo Doce.

Marka Biedronka - reprezentująca 67% całości sprzedaży grupy w 2015 roku - pochłonie około 45% - 50% tych inwestycji, tj. 250 mln euro.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12382

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA