REKLAMA
REKLAMA

Jeronimo Martins chce zwiększyć sprzedaż produktów marki własnej do 50 proc.

Autor: www.esmmagazine.com 25 marca 2015 20:25

Portugalski Jeronimo Martins Group (JM) chce mocniej skoncentrować się na produktach pod markami własnymi.

REKLAMA

Według prezesa JM Pedro Soares dos Santos, marki własne to obecnie około 40 proc. sprzedaży, ale w ciągu najbliższych dwóch lat ten poziom może zwiększyć się do 50 proc.

Prezes zapowiada również, że grupa "przywróci konkurencyjność na rynku mleka w Portugalii", bo obecnie można mówić o monopolu.

W ubiegłym roku, JM ogłosiła swój zamiar wejścia do sektora produkcji rolno-spożywczej i plany inwestycji rzędu 50 mln euro rocznie w takich obszarach jak nabiał czy hodowla bydła.

Wcześniej tym roku grupa dokonała pierwszej inwestycji w tych obszarach, przejmując zakład przetwórstwa mleka w Portalegre, od firmy produkcyjnej, która obsługuje Serraleite, jednego z dostawców produktów mleczarskich dla supermarketów Pingo Doce. Jeśli JM otrzyma zielone światło od urzędu antymonopolowego Portugalii, będzie miała swoją markę własną w segmencie mleka.

  • niespokojny 2015-03-26 16:30:47

    no... testowo... jeszcze chwila i czas na własną produkcję w PL. Ciekawe czy wtedy producenci też będą tak wychwalali współpracę z Biedrą...

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13589

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA