Jeronimo Martins chce zwiększyć sprzedaż produktów marki własnej do 50 proc.

Autor: www.esmmagazine.com 25 marca 2015 20:25

Portugalski Jeronimo Martins Group (JM) chce mocniej skoncentrować się na produktach pod markami własnymi.

Według prezesa JM Pedro Soares dos Santos, marki własne to obecnie około 40 proc. sprzedaży, ale w ciągu najbliższych dwóch lat ten poziom może zwiększyć się do 50 proc.

Prezes zapowiada również, że grupa "przywróci konkurencyjność na rynku mleka w Portugalii", bo obecnie można mówić o monopolu.

W ubiegłym roku, JM ogłosiła swój zamiar wejścia do sektora produkcji rolno-spożywczej i plany inwestycji rzędu 50 mln euro rocznie w takich obszarach jak nabiał czy hodowla bydła.

Wcześniej tym roku grupa dokonała pierwszej inwestycji w tych obszarach, przejmując zakład przetwórstwa mleka w Portalegre, od firmy produkcyjnej, która obsługuje Serraleite, jednego z dostawców produktów mleczarskich dla supermarketów Pingo Doce. Jeśli JM otrzyma zielone światło od urzędu antymonopolowego Portugalii, będzie miała swoją markę własną w segmencie mleka.

  • niespokojny 2015-03-26 16:30:47

    no... testowo... jeszcze chwila i czas na własną produkcję w PL. Ciekawe czy wtedy producenci też będą tak wychwalali współpracę z Biedrą...

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane