Jeronimo Martins i Tesco wśród ... liderów segmentu soków

www.portalspozywczy.pl 10 lipca 2017 12:33

Z danych firmy badawczej Euromonitor wynika, że w 2016 r. liderem segmentu soków w Polsce była firma Maspex, zaraz za nią uplasowały się sokowe marki należące do takich spółek jak odpowiednio: Hortex Holding, Jeronimo Martins, Fortuna i Tesco Polska.

Rynek soków w Polsce powoli ale jednak rośnie. Według danych firmy Euromonitor w 2016 r. jego wartość wyniosła 5,5 mld zł wobec 5,1 mld zł w 2015. Z kolei prognozy mówią o tym, że na koniec 2017 r. wartość tego rynku sięgnie 5,8 mld zł a w 2019 r. 6,1 mld zł.

Polacy przeciętnie dziennie wypijają niespełna 36 ml soków na osobę (dane KUPS), czyli około siedem łyżeczek. Najczęściej wybierają sok pomarańczowy i jabłkowy oraz soki warzywne.

Portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane