REKLAMA
REKLAMA

Jeronimo Martins: Nie stronimy od współpracy z mniejszymi spółdzielniami mleczarskimi

Autor: mleczarstwopolskie.kzsm.pl 16 lutego 2012 12:33

W styczniu br. Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich wystosował pismo do dyrektora handlowego Jeronimo Martins Dystrybucja, w którym zwraca uwagę na niechęć sklepów sieci Biedronka do sprzedawania produktów lokalnych spółdzielni mleczarskich. JMD odpiera te zarzuty.

REKLAMA

W piśmie jakie Alicja Kopańska, dyrektor działu zakupów Jeronimo Martins Dystrybucja S.A. wystosowała do Waldemara Brosia, prezesa KZSM, czytamy, że jedną z kluczowych zasad JMD budowania relacji z partnerami handlowymi jest równe traktowanie wszystkich podmiotów. Sieć sklepów Biedronka jest otwarta na współpracę ze wszystkimi działającymi na rynku podmiotami i producentami. Każdy może złożyć ofertę, która jest następnie wnikliwie analizowana przez kupców JMD.

Co istotne, taka ocena realizowana jest w oparciu o obiektywne kryteria, które stosujemy niezależnie od wielkości lub formy działalności podmiotów kierujących do JMD propozycję współpracy. Jesteśmy przekonani o wysokiej jakości wyrobów produkowanych przez spółdzielnie mleczarskie reprezentowane przez KZSM. Należy jednak pamiętać, że musimy uwzględniać również inne kryteria, wynikające ze skali działalności i modelu biznesowego sieci Biedronka. Mowa o wymaganiach dotyczących dostaw do centrów dystrybucyjnych JMD, powtarzalności i dostępności produktów, jak również zapewnienie odpowiedniej masy krytycznej dostarczanych artykułów, wystarczającej do zaopatrzenia stosowanej liczby sklepów sieci Biedronka. Uwzględniamy także potencjał partnera do współpracy długoterminowej - czytamy w piśmie dyrektor Kopańska.

Firma nie stroni od współpracy z mniejszymi spółdzielniami mleczarskimi. - Wśród naszych dostawców znajdują się nie tylko te duże, ale także mniejsze, regionalne spółdzielnie mleczarskie, dostarczające swoje produkty do części naszych sklepów. Przykładem może służyć jedna ze spółdzielni zrzeszona właśnie w KZSM - mowa o OSM Piaski - pisze Alicja Kopańska.

Od początku swojej działalności sieć Biedronka buduje długotrwałe relacje z polskimi producentami i obecnie współpracuje z ponad 500 polskimi dostawcami, a 90 proc. produktów spożywczych w ofercie sieci Biedronka, w tym także nabiał, pochodzi z Polski. - Nie wykluczamy zatem, że będziemy w przyszłości analizować i testować dodatkowe modele współpracy z lokalnymi dostawcami, w tym w branży mleczarskiej. Pozwolę sobie także dodać, że lokalne mleczarnie wytwarzające mniejsze wolumeny produkcji, mogą osiągnąć masę krytyczną potrzebną do zaopatrzenia większych sieci handlowych, poprzez zrzeszanie się o kooperację - czytamy w liście dyrektor JDM.

Podsumowując, chciałabym zaprosić podmioty zrzeszone w KZSM do kontaktu z naszymi kupcami i do złożenia ofert współpracy, z uwzględnieniem powyższych założeń. Jesteśmy także otwarci na przekazanie do nas listy spółdzielni, które chciałaby dostarczać swoją produkcję do JMD. Nasi kupcy ocenią potencjał i możliwości współpracy ze wszystkimi wskazanymi podmiotami, w tym w trakcie spotkań bezpośrednich - pisze dyrektor Kopańska.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12720

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA