Jeronimo Martins w kanale drogeryjnym też widzi potencjał wzrostu

Autor: PAP 3 czerwca 2011 15:32

Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciel sieci Biedronka, szuka sposobów na dywersyfikację portfela projektów w Polsce. Niedawno spółka uruchomiła pierwszą testową drogerię pod marką Hebe, planuje wkrótce otworzyć kolejne dwie-trzy - powiedział Pedro Pereira da Silva, country manager Jeronimo Martins Dystrybucja.

- Od dłuższego czasu naszym celem jest znajdowanie sposobów na dywersyfikację portfolio, którym dysponujemy. Mamy know-how zdobyty na polskim rynku, dobre relacje z partnerami biznesowymi" - powiedział da Silva. Drogerie są jednym z takim testów. Otworzyliśmy ostatnio drogerię w Warszawie, w najbliższym czasie powinny powstać dwie, trzy kolejne. Wtedy, po uruchomieniu, będziemy mieli szanse dokonania oceny skuteczności ich funkcjonowania i podjęcia decyzji o ewentualnym rozwoju projektu - dodał.

Tydzień temu Jeronimo uruchomiło w centrum Warszawy pierwszą drogerię Hebe. Mają się one wyróżniać niskimi cenami, markową ofertą i konsultacjami personelu. Kilka miesięcy temu JMD otworzyło też pierwszą kawiarnię Kropka Relaks, która też jest w fazie testowej.

- Do 2015 roku chcemy mieć 3 tys. sklepów Biedronka. W tym roku chcemy otworzyć około 200 nowych placówek - powiedział, dodając, że rocznie remontowanych jest też dodatkowo 80-120 sklepów.

Spółka informowała wcześniej, że tegoroczne nakłady inwestycyjne na rozwój sieci Biedronka mają wynieść ok. 1,5 mld zł. Na koniec pierwszego kwartału 2011 roku sieć Biedronka liczyła 1.655 punktów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane