PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Jeronimo Martins wchodzi w sprzedaż internetową

Autor: www.dlahandlu.pl 1 lutego 2016 13:08

Jeronimo Martins wchodzi w sprzedaż internetową fot. Jeronimo Martins

Portugalska sieć Recheio cash&carry ruszyła ze sklepem internetowym. Jest to pierwszy brand właściciela Biedronki, który wszedł w ten kanał sprzedaży.

REKLAMA

Oferta platformy została podzielona na 6 kategorii m.in. produkty świeże (872 pozycje), nabiał (179), mrożonki (176), napoje (163) oraz art. dla zwierząt (28).

Przypomnijmy, w 2015 r. poprzedni CEO Grupy Jeronimo Martins, Pedro Pereira da Silva, zapowiadał, że prędzej czy później internet stanie się jednym z kanałów sprzedaży marki.

W mediach co jakiś czas pojawiają się spekulacje o tym, że Biedronka uruchomi e-sklep. Inwestycja Recheio pokaże czy ta forma sprzedaży jest efektywna dla koncernu.

Według wstępnych wyników za 2015 r. sprzedaż netto Grupy Jeronimo Martins wyniosła 13,727 mld euro w porównaniu do 12,680 mld euro w 2014 r. Sprzedaż Biedronki to 9,205 mld euro (8,432 mld euro w 2014 r.). Pingo Doce zanotowało sprzedaż w wysokości 3,407 mld euro (3,234 mld euro w 2014 r.), Recheio sprzedało towary za 832 mln euro (799 mln euro w 2014 r.), a sprzedaż pozostałych szyldów to 283 mln euro (215 mln euro w 2014 r.).

 

  • Maciej 2016-02-06 21:43:01

    Na polskim rynku hurtowego e-commerce też już mamy pierwsze jaskółki i mam nadzieję, że odbiorą one trochę rynku dużym formatom

  • S6 2016-02-06 18:00:33

    To była kiedyś jedna firma do czasu kiedy L.Amaral odkupił Eurocash od JM.

  • Markus 2016-02-01 19:27:04

    Zauwazyliscie, ze recheio ma identyczne logo jak eurocash? W rodzinie nic nie ginie.

ZOBACZ WSZYSTKIE (8)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16154

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1145700

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA