Jeronimo Martins wdraża program naprawczy

www.portalspozywczy.pl 4 sierpnia 2014 09:10

Wyniki Biedronki w pierwszym półroczu wypadły poniżej naszych oczekiwań. W związku z tym podjęliśmy już kroki, aby przywrócić sieci satysfakcjonujący poziom sprzedaży like-for-like, oraz zagwarantować firmie utrzymanie pozycji lidera rynku handlu w przyszłości - mówi Pedro Soares dos Santos, CEO Jeronimo Martins.

Zdaniem szefa Jeronimo Martins, skutki działań naprawczych będą widoczne w wynikach firmy za cały 2014 r. - Jest całkowicie przekonany, że Biedronka nadal dysponuje ogromną siłą konkurencyjną, oraz posiada znaczący potencjał rozwojowy - podkreśla Pedro Soares dos Santos. Zwraca też uwagę, że w Polsce rynek handlowy jest w ostatnim czasie bardzo wymagający, ze względu na silne działania promocyjne rywalizujących ze sobą sieci handlowych.
W pierwszym półroczu sprzedaż sieci Biedronka wzrosła o 9,1 proc. (w złotych) i wyniosła 4 mld euro. W ujęciu LfL sprzedaż sieci spadła o 1,2 proc. Udział Biedronki w skonsolidowanym wzrośnie wskaźnika EBITDA dla właściciela sieci, czyli spółki Jeronimo Martins spadł o 7 proc.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10870

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane