Jerzy Dudek twarzą kampanii produktów Ferrero

Autor: pr 27 lutego 2012 10:39

Ruszyła promocja konsumencka "Łowcy Bramek 2012", zrealizowana dla Ferrero Polska. Twarzą kampanii reklamowej został Jerzy Dudek, a sama promocja przebiega dwutorowo.

Uczestnicy zbierają punkty z opakowań marek Kinder, Duplo i Nutella aby zdobyć nagrodę gwarantowaną z podpisem znanego bramkarza (czapkę, plecak, piłkę, rękawice bramkarskie lub bramkę treningową). Równolegle prowadzona jest loteria, w której główną nagrodą jest spotkanie z Jerzym Dudkiem i wspólny trening, z możliwością wykonania rzutu karnego na jego bramkę. Ponadto, nagrodami w loterii są: kolacja ze znanym sportowcem, wspólna fotografia i ekskluzywne zaproszenie na Stadion PGE Arena Gdańsk.

Do kampanii reklamowej zrealizowany został spot TV. Powstała także dedykowana strona internetowa www.lowcybramek.pl z interaktywną grą, filmami treningowymi i aplikacją logowania się do loterii, jak również materiały POS w sklepach i opakowania produktów.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane