Jerzy Dudek w kampanii produktów Ferrero Polska

Autor: wirtualnemedia.pl 3 lutego 2016 09:34

Jerzy Dudek w kampanii produktów Ferrero Polska Jerzy Dudek jest twarzą kampanii produktów Ferrero, fot. mat.pras.

Ferrero Polska rozpoczęło akcję promocyjną swoich produktów Kinder, Duplo i Nutella obejmującą m.in. loterię konsumencką. Twarzą kampanii jest Jerzy Dudek - podają Wirtualnemedia.pl.

Loterią objęte są marki Kinder, Duplo i Nutella. Zakup każdego z nich premiowany jest określoną liczbą punktów - należy ich zebrać łącznie 60, zachować fragmenty opakowań tych produktów, a następnie zarejestrować swoje zgłoszenie na stronie mistrzowskietowarzystwo.pl .

Nagrodami w loterii są rękawice piłkarskie, plecaki, piłki, pufy, gry piłkarzyki oraz - jako nagrody główne - bilety na rodzinne kibicowanie z Jerzym Dudkiem. Loteria trwa od początku lutego br. do końca maja br.

Promocja konsumencka ma być wsparta kampanią reklamową w mediach z udziałem Jerzego Dudka. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że będzie prowadzona m.in. w telewizji, prasie, radiu, internecie i na outdoorze.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • mka 2016-04-14 15:40:26

    Porażka dziecko zebrało punkty na początku marca wysłaliśmy....i okazało się że nagród BRAK, kiedy sprawdzałam dostępność na stronie ...nagrody były..Szkoda , że tak oszukują dzieciaki

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8348

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane