Jerzy Mazgaj wierzy w dwucyfrowy wzrost sprzedaży Grupy Alma

Autor: PAP 8 lutego 2011 09:14

Alma Market zakończyła 2010 rok zyskiem, a w tym roku ma nadzieję na dwucyfrową dynamikę wzrostu przychodów na poziomie like-for-like - powiedział Jerzy Mazgaj, prezes Alma Market.

"Spodziewamy się, że wszystkie spółki z grupy (Alma, Paradise, Krakowski Kredens i Krakchemia) przyniosły zysk na poziomie jednostkowym, co oznaczałoby że cała grupa zakończyła rok zyskiem" - powiedział PAP Mazgaj.
Prezes podkreślił, że ubiegły rok był dla grupy znacznie lepszy niż 2009 rok.

"Alma zanotowała wzrost sprzedaży o kilkanaście proc. i to praktycznie like-for-like, bo otworzyliśmy tylko jeden sklep. Krakowski Kredens zanotował ponad 20-procentowy wzrost sprzedaży, a przychody Krakchemii zwiększyły się mniej więcej o połowę. Paradise Group odnotował bardzo ładny, blisko 30-proc., wzrost sprzedaży w IV kwartale, a dodatkowo ok. 10-proc. wzrost marży" - powiedział Mazgaj.

Zdaniem prezesa styczeń był dla grupy całkiem dobry.

"Alma miała ok. 10-proc. wzrost sprzedaży, Krakchemia znacznie więcej. Widać, że koniunktura w przemyśle ruszyła. W Krakowskim Kredensie wzrosty były ok. 20 proc." - powiedział Mazgaj.

Dodał, że w całym 2011 roku grupa chce mieć dwucyfrowy wzrost sprzedaży, także na poziomie porównywalnym.

"Jestem głęboko przekonany, że dynamika wzrostu sprzedaży w całym roku będzie wyższa niż w styczniu. Będziemy chcieli, by na sprzedaży like-for-like dynamika wzrostu była dwucyfrowa" - powiedział prezes.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10456

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane