REKLAMA
REKLAMA

Jesień okresem rekordowych wydatków reklamowych sieci Lidl

Autor: www.dlahandlu.pl 6 października 2016 10:45

Przełom września i października to okres wzmożonych wydatków reklamowych sieci handlowych. Według danych firmy Nielsen za okres 26.09 - 02.10 2016 r. Lidl przeznaczył na reklamę w TV aż 15 949 923 zł, Biedronka wydała w tym czasie 5 052 305 zł.

REKLAMA

Tydzień wcześniej (19.09 - 25.09 2016 r.), Lidl wydał 16 007 420 zł, Biedronka 8 554 879 zł. Natomiast w okresie 12.08 - 18.09. 2016 r. Lidl przeznaczył na promocję w TV 13 063 465 zł (Biedronka nie zakwalifikowała się do zestawienia TOP 10 największych reklamodawców).

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Lidl niedawno przygotował nową kampanię reklamową, która będzie promowała marki własne sieci. Jej twarzą została Dorota Wellman. Budowanie świadomości na temat zalet marek własnych i przemyślanych zakupów jest jednym z celów kampanii „Sprytnie i tanio kupować marki własne w Lidlu”.

W ostatnich reklamach telewizyjnych sieć podkreśla takie zalety swoich sklepów jak parking czy wielkość placówek (czas poświęcony na zrobienie zakupów nie jest za długi, ale sklep oferuje szeroki asortyment).


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12698

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA