Jesienią Tesco zakończy relaunch marki Value

Autor: www.dlahandlu.pl 24 lipca 2014 13:02

Od pewnego czasu w sklepach Tesco dostępne są już pierwsze produkty Value w odświeżonej wersji. Obecnie seria obejmuje takie produkty jak olej, chipsy, orzeszki czy makarony. Zakończenie procesu zaplanowano na jesień bieżącego roku.

- Przeprowadzane zmiany dotyczą opakowań, loga Tesco Value oraz specyfikacji produktów. Relaunch marki najprawdopodobniej zakończymy późną jesienią - wyjaśnia Michał Sikora kierownik ds. komunikacji korporacyjnej w Tesco Polska.

Sieć przeprowadza serię degustacji produktów w sklepach, centrali firmy i centrach dystrybucji.

Warto przypomnieć, że produkty pod marką tą marką to linia najtańszych w swojej kategorii towarów spożywczych, chemii gospodarczej i produktów przemysłowych. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane