REKLAMA
REKLAMA

Jeżeli Biedronka weszłaby rynek e-commerce, starłaby się z Eurocashem

Autor: IGD/portalspozywczy.pl 20 września 2015 08:39

Gdyby Biedronka zdecydowała się wejść w e-commerce może korzystać z inwestycji dokonywanych w Portugalii, zwłaszcza w IT.

REKLAMA

Sieć 2600 sklepów Biedronki, do których dojdzie 300 na koniec 2017 roku, może służyć jako punkty odbioru zamówionych towarów, tzw. clik&collect. Ewentualna dostawa do domu byłaby prawdopodobnie ograniczona tylko do obszarów miejskich.

Według ekspertów IGD najsilniejszym konkurentem Biedronki w dłuższej perspektywie może być Eurocash, który wszedł w partnerstwo z Frisco.pl w grudniu 2014 roku poprzez nabycie 43 proc. udziałów w spółce.

Cały tekst przeczytasz na portalspozywczy.pl

  • podobno już senior 2015-09-20 21:45:13

    Eurocash dysponuje wielokrotnie większą ilością sklepów (co prawda współpracujących, ale zawsze), a więc może mieć zdecydowanie więcej punktów odbioru. Szansą Biedronki na "zebranie śmietanki z rynku" jest zdecydowane wyprzedzenie działań Eurocashu, który i tak z pewnością wejdzie w ten segment handlu. Nawet byłoby mu łatwiej "wjechać na plecach" Biedronki, której też potem część rynku odbierze. Tak to już jest. Biedronka może więc myśleć o kolejnych innowacjach, które pozwolą utrzymać jej obroty, zyski, udziały i co tam jeszcze.

  • hahaha 2015-09-20 17:26:34

    kupując e-biedronce nie będzie można wybrać lepszych produktów, klient będzie skazany na to co mu przywiozą, już wam współczuję :)

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11549

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA