JLLS: Galerie handlowe skazane są na kult nowości i nieustanne zmiany

Autor: gazeta.pl 3 grudnia 2012 14:50

Każde centrum handlowe przechodzi przez cztery fazy rozwoju. - Newralgiczny jest etap dojrzałości, po którym nadchodzi faza schyłku, w której rosną pustostany i konkurencja, a spada liczba odwiedzających i obroty. Starzejące się centra wymagają programów naprawczych, by utrzymać klientów - tłumaczy "GW" Edyta Potera, analityk rynku nieruchomości handlowych Jones Lang LaSalle.

Klienci gotowi są zdradzać starzejące się centra handlowe nie tylko z innymi galeriami, lecz także coraz częściej ze sklepami i restauracjami przy głównych ulicach handlowych miasta. Jak pisze gazeta.pl, jedyne wyjście to ucieczka do przodu. Galerie skazane są na kult nowości i nieustanne zmiany. Muszą się rozbudowywać, dobudowywać nowy obiekt wolno stojący, wymieniać najemców albo przebudowywać.

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane