JMD: Sklepy muszą zmieniać się stale, aby dopasować się do wymagań klientów

Autor: dlahandlu.pl 26 stycznia 2011 15:32

W 2010 roku Jeronimo Martins Dystrybucja przeprowadziło zmianę wewnętrznej wizualizacji wszystkich placówek. Zaprojektowano także nowe stroje dla pracowników. Jednak jak zapewnia kierownictwo nie są to żadne nowości, bo sklepy muszą nieustannie dostosowywać się do rosnących wymagań klientów.

W ramach sieci testowanych jest w każdej chwilii wiele projektów, które mają lepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów, korzystających z oferty Biedronki. Obecnie trwa test 25 aptek, które działają przy sklepach sieci. Po etapie pilotażu ma zapaść decyzja co do ich szerszego wprowadzenia.

W 2011 roku firma zamierza nadal poszerzać ofertę produktów świeżych zarówno w kategorii owoców i warzyw, jak i mięs, wędlin  oraz półkę z winami. - Odpowiedzią na kurczący się brak czasu klientów jest specjalizacja sklepów. Nie wystarczy już oferować tego samego co inni, trzeba się wyróżniać na rynku czy to jakością, czy ceną czy specjalnym asortymentem - przekonuje Pedro Pereira da Silva. 

W ofercie Biedronki jest ok. 1000 pozycji asortymentowych.

 

  • Marta 2011-01-26 17:20:43

    Mnie stroje nie interesują, byleby były czyste. Interesuje mnie wygoda dla mnie a więc możliwość płacenia kartą.

  • Marta 2011-01-26 17:17:11

    Wstawcie do sprzedaży soki z suszonych śliwek kalifornijskich. Sprowadza je firma www.Taylorprune.pl

    Soki sa rewelacja przy zaburzeniach trawienia , zaparciami , złym metaboliźmie.W ciągu niecałych trzech miesięcy picia przezchorego członka rodziny (osoba leżąca , wychudzona, mimo apetytu , przybyła na wadze i zniknęły problemy jakie ta osoba miałaprzez tyle lat. Miesięcznie kupuję 12 butelek soku j.w. na przemian z gruszkowym tloczonym na zimno. Dziwię sie sklepom , sieciom ,że takich dobrych rzeczy u nich się nie kupi.Mam na myśli np. soki Maurera czy TESO tłoczone na zimno bez konserwantów i zbędnych dodatków. Nie takie jak robi Herbapol,że niby malinowe a mieszane z aronią i burakiem .

  • Marta 2011-01-26 17:09:39

    W Biedronce nie robię zakupów, ponieważ nie można płacić kartą. Nie noszeprzy sobie pieniędzy. W iinych sklepach zwykleidepo dwa trzay produkty a trakcie zakupw przypominam sobie co jeszcze powinnam kupić.Zwykle przychodze do domu z dwoma wielkimi siatkami wypełnionymido granic mozliwości. Ładując produkty do koszyka nie obawiam sie,że mi zabraknie pieniedzy. Zwykle kupuje duże ilości na zapas.Oczywiście porównuje ceny.

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane