JMD wydało 312 mln euro na rozwój w Polsce

Autor: www.dlahandlu.pl 9 marca 2012 09:35

Jak już informowaliśmy, Biedronka wygenerowała w ubiegłym roku niemal 59% łącznej sprzedaży Grupy JMD. Skonsolidowana sprzedaż sieci sklepów Biedronka wzrosła w ubiegłym roku o 24,2 proc., a obroty sieci wyniosły 23,8 mld zł. W ubiegłym roku średnio co 36 godzin otwierany był nowy sklep Biedronki. Skala nakładów inwestycyjnych w Polsce w ubiegłym roku osiągnęła poziom 312 mln euro.

- Konsekwentnie rozwijamy sieć sklepów i staramy się wychodzić naprzeciw potrzebom naszych klientów, m.in. dzięki inwestycjom w nowy układ i lepszą ergonomię placówek. To właśnie dzięki klientom nasz rozwój jest możliwy, dlatego chcemy zapewnić im jeszcze większy komfort zakupów - mówi Tomasz Suchański, Dyrektor Generalny sieci sklepów Biedronka. - Około 3 mln klientów codziennie odwiedza sklepy Biedronka i ta liczba systematycznie rośnie. Cieszy nas, że nasza polityka oferowania produktów wysokiej jakości w niskich cenach jest doceniania przez coraz większą liczbę konsumentów - dodaje.

JMD jest obecnie największą spółką sektora spożywczego w Polsce i czwartą pod względem sprzedaży wśród przedsiębiorstw niefinansowych. Zajmuje także 7. miejsce w rankingu największych firm Europy Środkowo Wschodniej TOP 500 CEE przygotowanym przez firmę Coface.

Wyniki całej Grupy Jeronimo Martins pokazują, że w 2011 r. EBITDA Grupy wzrosła o 16% proc. do 722 mln euro, zaś skonsolidowany zysk netto o 21% do 340, 3 mln euro.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane