JMD zastanawia się nad wprowadzeniem gastronomii do sklepów Biedronki

Autor: Wiadomości Handlowe 12 marca 2012 13:32

Władze spółki Jeronimo Martins, do której należy sieć Biedronka rozważają wprowadzenie do sklepów sieci konceptu take away, czyli stoisk oferujących gotowe potrawy na wynos. Jak informują „Wiadomości handlowe" podobny projekt tzw. kącików take away sprawdził się w portugalskich sklepach Pingo Doce.

Alexandre Soares dos Santos, prezes Grupy Jeronimo Martins powiedział w rozmowie z „WH", że władze firmy zastanawiają się nad wprowadzeniem takiego rozwiązania w Polsce. Operator zastanawia się, czy take punkty powinny powstać na terenie sklepu, czy poza nim.
Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane