REKLAMA
REKLAMA

JMD zastanawia się nad wprowadzeniem gastronomii do sklepów Biedronki

Autor: Wiadomości Handlowe 12 marca 2012 13:32

Władze spółki Jeronimo Martins, do której należy sieć Biedronka rozważają wprowadzenie do sklepów sieci konceptu take away, czyli stoisk oferujących gotowe potrawy na wynos. Jak informują „Wiadomości handlowe" podobny projekt tzw. kącików take away sprawdził się w portugalskich sklepach Pingo Doce.

REKLAMA
Alexandre Soares dos Santos, prezes Grupy Jeronimo Martins powiedział w rozmowie z „WH", że władze firmy zastanawiają się nad wprowadzeniem takiego rozwiązania w Polsce. Operator zastanawia się, czy take punkty powinny powstać na terenie sklepu, czy poza nim.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13208

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA