REKLAMA
REKLAMA

JMP: Jesteśmy w stanie przejmować mniejsze sieci i pod tym kątem analizujemy rynek

Autor: www.dlahandlu.pl 24 stycznia 2013 13:32

JMP: Jesteśmy w stanie przejmować mniejsze sieci i pod tym kątem analizujemy rynek

Obecna sytuacja na rynku sprzyja konsolidacji. Jesteśmy w stanie przejmować mniejsze sieci i pod tym kątem analizujemy, co się na polskim rynku dzieje. Staramy się brać udział we wszystkich możliwych transakcjach, które się zdarzają. Pragnę podkreślić, że przez najbliższe lata będziemy konsekwentnie realizować nasz priorytet, którym pozostaje otwarcie 3000 lokalizacji sklepów sieci Biedronka do końca 2015 r. - mówi Anetta Jaworska-Rutkowska, kierownik ds. relacji zewnętrznych, Jeronimo Martins Polska.

REKLAMA

- Z naszych obserwacji rynku w Polsce wynika, że jego podział na dyskonty, hipermarkety i supermarkety powoli zanika, gdyż poszczególne sieci coraz częściej swobodnie przemieszczają się między tymi kategoriami. Najważniejsza dla wszystkich staje się strategia oparta na indywidualnych potrzebach klienta. Teraz oprócz niskiej ceny, którą klienci przyjmują już jako rzecz najbardziej pożądaną coraz częściej oczekują wysokiej jakości produktu - dodaje nasza rozmówczyni.

Dla sieci sklepów Biedronka rok 2012 był kolejnym okresem dynamicznego rozwoju w Polsce. Najważniejszym wydarzeniem ubiegłego roku, a zarazem kamieniem milowym na drodze rozwoju firmy, było otwarcie w październiku 2000 sklepu sieci Biedronka. - Otwarcie dwutysięcznej placówki zbiegło się w czasie z uruchomieniem 11. Centrum Dystrybucyjnego, które wzmocniło naszą sieć logistyczną i zapewniło jeszcze szybsze dotarcie produktów do Klientów. Pod koniec ubiegłego roku liczba naszych sklepów wynosiła już ponad 2100 - mówi Anetta Jaworska-Rutkowska.

Niewątpliwie widocznym elementem dynamicznych zmian zachodzących w sieci Biedronka była także przeprowadzona w 2012 roku modernizacja placówek. - Najważniejsze jest dla nas to, że zmiany zachodzące w naszych sklepach spotkały się z ciepłym przyjęciem ze strony klientów. W całym 2012 roku klienci odwiedzili sklepy Biedronka ponad miliard razy. To dla nas nie tylko duża radość, ale przede wszystkim ogromne zobowiązanie - podsumowuje Anetta Jaworska-Rutkowska.

  • tomerskn 2013-02-08 16:10:15

    Nie ma racji. Osiedlowy sklep to często przestraszona Pani, beznadziejne produkty. Mega marża itd. I taka jest prawda.

    Lubię kupować bardzo dobrej jakości regionalne produkty ale lubię też Biedronkę za niektóre rzeczy.

  • Bubi 2013-01-25 14:33:01

    Niech się Biedronki budują z korzyścią dla właściciela - najbogatszego człowieka w Portugalii.

    Szkoda, że nie chronimy właścicieli polskich, małych osiedlowych sklepów. Ale cóż za reklamą pójdziemy nawet w ogień.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12735

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA