JMP wydało na remodeling sklepów Biedronka 100 mln euro

Autor: Wiadomości Handlowe 13 września 2012 21:18

Jak poinformował Pedro Soares dos Santos, dyrektor zarządzający grupy Jeronimo Martins w rozmowie z "Wiadomościami Handlowymi" spółka wydała na projekt zmiany układu hal sprzedaży sklepów Biedronka 100 mln euro.

Jak dodał, imponująca była intensywność prac nad zmianami w placówkach sieci. Biedronka przebudowywała średnio po 46 placówek tygodniowo. Dotychczas spółka zmodernizowała ponad 1,15 tys. Biedronek.

Pedro Soares dos Santos poinformował „WH", że dzięki wprowadzonym zmianom działy z produktami świeżymi znacznie zwiększyły sprzedaż, o ok. 15. Do wzrostów przyczyniało się m.in. poszerzenie oferty owoców i warzyw. Dobre rezultaty zanotowały także mięsa i świeże ryby.

Przypomnijmy, że na początku tego roku władze Biedronki zapowiadały, że w 2012 r. na otwarcia nowych sklepów, budowę centrów dystrybucyjnych, modernizację sklepów, zmianę wizualizacji placówek i kampanię reklamową sieć wyda ok. 2 mld zł. W 2011 roku spółka na inwestycje przeznaczyła kwotę 1,3 mld zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane