Jubilerska firma Briju szuka nowych lokalizacji dla swoich sklepów

Autor: dlahandlu.pl 22 lutego 2013 13:21

Marka jubilerska Briju w 2012 roku uruchomiła 44 sklepy, a od stycznia 2013 roku powstało 5 kolejnych lokalizacji.

Rok 2012 to dla Briju S.A. początek realizacji nowej strategii rozwoju, której ważnym elementem jest pozyskiwanie punktów partnerskich do sprzedaży biżuterii. W 2013 roku we Włocławku spółka nawiązała współpracę z firmą jubilerską Kress, a tym samym marką Briju obrandowano cztery punkty sprzedaży, m.in. na Placu Wolności czy w CH Wiślanin, zaś 9 lutego został otwarty kolejny sklep, tym razem w galerii CH Cegielski w Koszalinie.

- Podpisujemy kolejne umowy handlowe i wciąż poszukujemy nowych lokalizacji na terenie całego kraju - mówi Przemysław Piotrowski, prezes marki Briju S.A. - Wraz z tworzeniem nowej strategii rozwoju powstała koncepcja wizerunkowa salonów - mówi prezes marki Briju.

Spółka ma wyłączność na sprzedaż w Polsce diamentów o nazwie Crisscut, pochodzących z Nowego Jorku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane