Jupik promuje napoje w telewziji i internecie

Autor: dlahandlu.pl 5 maja 2011 09:15

Rozpoczęła się kampania reklamowa napoju dla dzieci Jupik (Hoop Polska). Kampania reklamowa Jupika nawiązuje swoją tematyką do starożytnej cywilizacji Majów.

Akcja wspiera promocję, w której należy zbierać kody z opakowań tego napoju i rejestrować je na stronie jupik.com. W ten sposób zyskuje się szansę na wygranie jednego z ośmiu czteroosobowych wyjazdów do parku rozrywki w Niemczech.

W zmienionej wersji został udostępniony serwis jupik.com, który przybrał obecnie formę Jupik City, w którym znalazły się m.in. gry, konkursy i czat.
Działania reklamowe wspierające promocję - zaplanowaną do 26 czerwca - obejmują telewizję oraz internet, a od 27 maja do 23 czerwca będą prowadzone w kinach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10690

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane