REKLAMA
REKLAMA

Jurek Owsiak w reklamie Zielonej Kartki Carlsberga

Autor: pr 1 lipca 2011 10:23

W ramach sponsoringu przez Carlsberg Przystanku Woodstock ruszył projekt Zielona Kartka. Wspiera go kampania reklamowa z udziałem Jurka Owsiaka.

REKLAMA
W ramach Zielonej Kartki podczas tegorocznego Przystanku Woodstock zostaną rozegrane Woodstockowe Mistrzostwa Europy w piłce nożnej. Na boisku - które zostanie przygotowane na terenie festiwalu - mecze rozgrywane będą według nowych reguł: każdy zawodnik za zachowanie fair play będzie nagradzany zieloną kartką. Ponadto podczas imprezy planowane jest ustanowienie rekordu świata: na umówiony sygnał dany przez Jurka Owsiaka wszyscy podniosą zielone kartki, w geście poparcia dla idei fair play.

Carlsberg jako sponsor Przystanku Woodstock będzie też w inny wspierał swój piłkarski wizerunek (marka jest też sponsorem Euro 2012). I tak podczas festiwalu przez jeden dzień będzie prezentowany puchar wręczany zwycięzcom mistrzostw Europy, a w specjalnym namiocie sferycznym będzie można poznać piłkarską historię tego piwa oraz pograć w piłkarzyki.

Jednocześnie Carlsberg zaangażuje się także w promowanie odpowiedzialnego spożywania alkoholu na przystanku Woodstock. I tak wyznaczone zostaną "Strefy wolne od procentów", czyli miejsca, w których obowiązywać będzie całkowity zakaz konsumpcji alkoholu.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12518

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA