JustChoped zbiera fundusze na rozwój biznesu na Beesfund

Autor: dlahandlu.pl 25 maja 2017 10:28

JustChoped zbiera fundusze na rozwój biznesu na Beesfund

Poznański koncept kulinarny JustChopped zbiera fundusze na rozwój w całej Polsce za pośrednictwem platformy crowdfundingowej Beesfund.

Firmy realizujące meal-kit subscripton services, czyli dostarczające świeże, odmierzone składniki na dania wraz z przepisami do ich samodzielnego przygotowania, zyskują na popularności na całym świecie. Firma konsultingowa Technomic przewiduje, że w ciągu następnych dziesięciu lat wartość tego segmentu rynku FMCG wzrośnie do nawet 5 miliardów dolarów. W samych Stanach Zjednoczonych działa obecnie już ponad 150 firm oferujących tego typu usługę. Największym konkurentem wspomnianego wcześniej Blue Apron jest założone Berlinie HelloFresh, które w grudniu pozyskał 88 milionów dolarów finansowania w celu przygotowania spółki do wejścia na giełdę.

W Poznaniu, od początku 2016 roku działa JustChopped. Jego twórcy pozyskali finansowanie od SpeedUp Venture Capital Group. Dzięki temu firma zaczęła dostarczać pierwsze regularne zamówienia mieszkańcom Poznania i Warszawy.
Po trwającym 10 miesięcy okresie MVP zebraliśmy informacje, dzięki którym udało się zdefiniować grupę docelową, maksymalny próg cenowy produktu oraz wymagania jakościowe - mówi Borys Baran, współtwórca projektu. Dzięki otrzymanej rundzie finansowania mieliśmy możliwość zbudowania docelowej platformy e-commerce, poprawy jakości opakowań i konfekcjonowania, opracowania spójnej wizji identyfikacji wizualnej oraz oczywiście pozyskanie klientów - dodaje.

Twórcy firmy rozpoczęli ekspansję do innych miast, od września usługa dostępna jest także w Warszawie, Krakowie, Katowicach i Łodzi. Nieustannie pracujemy nad pozyskaniem nowych klientów, oraz dalszym rozwojem usługi. Współpracujemy z najlepszymi lokalnymi (i nie tylko) dostawcami, by zapewnić naszym klientom składniki najwyższej jakości.
W tej chwili zespół jest w trakcie kampani crowdfundingowej realizowanej za pośrednictwem platformy Beesfund. Poza zebraniem rundy finansowania w wysokości 420 tysięcy złotych, celem akcji jest stworzenie społeczności ambasadorów JustChopped i jednocześnie jej klientów, oraz poszerzenie świadomości marki. Zebrane środki zostaną przeznaczone na dalszy rozwój platformy e-commerce, szeroko zakrojone działania komunikacyjne i sprzedażowe, uruchomienie systemu poleceń dla klientów, budowę aplikacji mobilnej do zamówień oraz dalszy rozwój firmy w kolejnych miastach. Wszystkie informacje na temat akcji można będzie znaleźć na stronie 

Jak działa JustChopped? Zestawy występują w wersjach dla dwóch osób oraz dla rodziny 2+2. Dania zamawiamy najpóźniej na 48h przed planowanym terminem dostawy za pośrednictwem strony justchopped.pl, płatności dokonujemy online, a wybrane zestawy są dostarczane pod wskazany adres do domu lub pracy. Co tydzień w menu jest do wyboru 8 dań, z których 4 są nowe, a 4 to najpopularniejsze z minionego tygodnia, w każdym menu dostępne są opcje mięsne i jarskie, a już wkrótce pojawią się także dania wegańskie. Ceny zestawów wahają się 15 do 40 zł za porcję dla jednej osoby, a czas przygotowania to od 25 do 60 minut w zależności od stopnia trudności dania. W chwili obecnej zestawy JustChopped można zamówić w jednorazowo, jednak w drugim kwartale bieżącego roku wprowadzony będzie także model subskrypcyjny.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10964

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane