Jutrzenka rusza z kampanią wafli Grześków

Autor: wirtualnemedia.pl 20 lutego 2013 14:26

Wystartowała internetowa kampania reklamowa wafli Grześki (Jutrzenka Colian). Kampania składa się z trzech różnych spotów: "Winda", "Bielizna" i "Mama". Łączy je hasło kampanii - „Zero bujdy". W ostatnim spocie, w którym mama mówi córkom tulącym się do ojca: "To nie jest wasz tata".

Działania pod hasłem „Zero bujdy" mają, według producenta, zmienić wizerunek marki na bardziej nowoczesny i odmłodzić grupę docelową. To pierwsza od czterech lat duża kampania produktu, komunikująca także zmianę logo i opakowania wafli. Działania prowadzone są w Internecie, m.in.: Onet.pl, Interia.pl, O2.pl. Spoty pojawią się również w kanałach: Onet VoD, TVN Player, YouTube. Działania w kilku odsłonach prowadzone będą do końca kwietnia br.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane