Jysk po 20 latach współpracy zmienia dom mediowy

Autor: wirtualnemedia.pl 12 listopada 2013 11:15

Międzynarodowa sieć supermarketów dekoracyjnych Jysk zaczyna współpracę z domem mediowym Carat (należącym do Aegis Media). Poprzednio przez 20 lat współpracowała w tym zakresie z Media Group - podały wirtualnemedia.pl

Carat będzie obsługiwać budżet mediowy Jysk we wszystkich 17 krajach, w których działa ta sieć supermarketów, m.in. w Polsce. Firmy nie informują, na jak długo podpisały umowę o współpracy ani które inne domy mediowe starały się o to zlecenie.

Poprzednio przez 20 lat Jysk był obsługiwany mediowo przez Media Group.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane