PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Kamis reklamuje innowacyjny produkt dla pasjonatów kuchni

Autor: dlahandlu.pl 13 listopada 2012 09:08

Rozpoczęła się intensywna kampania reklamowa dla nowego produktu Kamis - „Kulinarnych Inspiracji". Kulinarne Inspiracje to pierwszy produkt z szerokiego portfolio koncernu McCormick wdrażany w Polsce. Kampania obejmuje telewizję, prasę, Internet i social media.

REKLAMA

  „Kulinarne Inspiracje" to dokładnie odmierzona porcja pięciu ziół i przypraw zamkniętych w przezroczystych kapsułkach oraz karta z przepisem, która podpowie, jak szybko przyrządzić posiłek. Opakowanie jest praktyczne, całość stanowi gotową propozycję dania, które przygotowane jest wyłącznie z naturalnych składników. Pierwsze proponowane przez KAMIS zestawy, to polędwiczki z jabłkiem w sosie szałwiowym, rozmarynowy kurczak z warzywami, pikantna wołowina w winie, oraz kurczak ze śliwką owijany boczkiem.

Głównym celem kampanii jest zbudowanie świadomości nowego produktu, w szczególności jego rewolucyjnej formuły. „Kulinarne Inspiracje" mają zachęcić mniej doświadczonych gotujących do poszerzania umiejętności kulinarnych i odkrycia radości gotowania.

Spoty TV 15" i 30" emitowane będą w listopadzie i grudniu we wszystkich ogólnopolskich dużych stacjach telewizyjnych, takich jak TVP1, TVP2, TVN oraz Polsat, a także w stacjach tematycznych - m.in. ATM Rozrywka, AXN, Ale Kino, BBC Entertainment, Comedy Central, TVN Style, TVP Sport czy Zone Romantica.

Reklamy emitowane będą również na portalach VOD - Onet.VOD, Ipla, Iplex.pl i TVNPlayer w postaci prerollu. Taka forma videoreklamy zaprezentowana będzie również kontekstowo m.in. na portalu gotowanie.onet.pl.

Równolegle przebiegać będzie bannerowa kampania online na dużych portalach informacyjnych oraz portalach związanych z tematyką kulinarną.

Wsparciem dla kampanii będzie cykl reklam w prasie lifestyle'owej, poradniczej, kulinarnej, kobiecej i people - m.in. należących do portfolio Agory (Poradnik Domowy, Wysokie Obcasy, Kuchnia), Wydawnictwa Baer (Świat kobiety, Olivia, Show), Edipresse (m.in. Viva!), a także takich tytułach jak Claudia, Zwierciadło, czy Dobre Rady.

Informacje o produkcie regularnie otrzymywać będą także fani marki Kamis zgromadzeni na FanPage'u Kamis - życie ze smakiem. Będą mogli także skorzystać z aplikacji konkursowej, pozwalającej na zaprojektowanie fartuszka - aplikacja będzie dostępna również na nowej, odświeżonej stronie www.kamis.pl. Planowane są także działania w blogosferze.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4565

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA