REKLAMA
REKLAMA

Kampania 7 Days w telewizji i internecie

Autor: wirtiualnemedia.pl 9 września 2010 10:02

W telewizji i internecie rusza kampania reklamowa rogalików 7 Days. Przekaz utrzymany jest w konwencji animowanej historii mafijnej, w której bohaterzy walczą z Głodomorrą. Akcja - złożona z etapu teaserowego i właściwego - jest skierowana do młodzież w wieku 13-18 lat - podają wirtualnemedia.pl

REKLAMA

Działania reklamowe od 6 września są prowadzone w telewizji (Polsat, MTV, VIVA, VH1, Comedy Central, Eska TV, Rebel TV, 4funTV, Fox Life, Hyper, Extreme Sports) oraz internecie (serwisy społecznościowe). Akcja potrwa do końca października.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13452

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA