Kampania 7 Days w telewizji i internecie

Autor: wirtiualnemedia.pl 9 września 2010 10:02

W telewizji i internecie rusza kampania reklamowa rogalików 7 Days. Przekaz utrzymany jest w konwencji animowanej historii mafijnej, w której bohaterzy walczą z Głodomorrą. Akcja - złożona z etapu teaserowego i właściwego - jest skierowana do młodzież w wieku 13-18 lat - podają wirtualnemedia.pl

Działania reklamowe od 6 września są prowadzone w telewizji (Polsat, MTV, VIVA, VH1, Comedy Central, Eska TV, Rebel TV, 4funTV, Fox Life, Hyper, Extreme Sports) oraz internecie (serwisy społecznościowe). Akcja potrwa do końca października.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane