REKLAMA
REKLAMA

Kampania „Tu mieszkam, tu kupuję"

Autor: MAKRO Cash&Carry Polska 17 kwietnia 2012 09:10

97 proc. właścicieli małych placówek handlowych nie odczuwa wsparcia ze strony władz lokalnych. W celu ochrony sektora tradycyjnego handlu w Polsce MAKRO Cash&Carry od 2010 roku w ramach kampanii „Tu mieszkam, tu kupuję" prowadzi działania mające na celu wsparcie biznesowe i marketingowe kupców.

REKLAMA

Według właścicieli sklepów osiedlowych do najpoważniejszych przyczyn spadku liczby placówek handlowych należą utrudnienia ze strony władz lokalnych oraz zagrożenie jakie stwarza bliskość innych sklepów, zarówno wielkopowierzchniowych (w ten sposób oceniło zagrożenia w funkcjonowaniu sklepów 57% właścicieli), jak i innych sklepów osiedlowych (33% wskazań).
W ramach kampanii w 2012 roku prowadzone będą także działania informacyjno-edukacyjne, które będą miały na celu edukację konsumentów oraz zmianę ich nawyków zakupowych. Wspólnie z socjologami i w oparciu o wyniki ogólnopolskiego badania, przeprowadzonego na przedstawicielach jednostek samorządu terytorialnego, opracowana zostanie również społeczna diagnoza dotycząca zaniku lokalnego handlu.
Więcej informacji o kampanii na stronie www.tumieszkamtukupuje.pl

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12425

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA