PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Kampania Frugo z Kamilem Bednarkiem dobiega końca

Autor: pr 1 września 2017 10:46

1 września będzie miała miejsce premiera teledysku piosenki Kamila Bednarka „Poczuj luz”. Fragment tego nagrania jest motywem przewodnim,największej w historii kampanii reklamowej napojów Frugo, która rozpoczęła się 6 czerwca. Obejmowała ona swoim zasięgiem telewizję, radio, internet i social media.

Rok 2017 jest wyjątkowy dla marki Frugo, pod względem zasięgu i natężenia działań reklamowo – promocyjnych, które rozpoczęły się 6 czerwca, obejmując swoim zasięgiem radio, telewizję, serwisy strumieniowe (m.in. Spotify i AppleStore), social media, digital. Uzupełnieniem kampanii był konkurs konsumencki Flip Bottle Challenge.
Kampanię przygotowała agencja H2O Creative. Za planowanie i zakup mediów odpowiadała Zenith Media.

– Cała kampania została tak zaprojektowana, żeby zachęcić przede wszystkim młodych ludzi
do wejścia w świat Frugo. Muzykę miksował cały czas Kamil Bednarek, z którym współpracę przy tej kampanii, uznajemy za strzał w dziesiątkę. Nie mamy jeszcze oficjalnych podsumowań wyników kampanii, ale pierwsze sygnały z rynku mówią, że została ona bardzo pozytywnie odebrana przez konsumentów. Mam nadzieję, że premiera teledysku będzie wspaniałym zwieńczeniem kampanii i przedłużeniem wakacji – mówi Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu w Food Care Sp.z.o.
Premiera teledysku Kamila Bednarka do piosenki „Poczuj Luz”, która odbędzie się 1 września, jest niezmiernie ważnym wydarzeniem dla Food Care, który w całości sfinansował produkcję klipu. Twórcy warstwy wizualnej wykorzystali bezpośrednio fragmenty spotu reklamowego napojów Frugo.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11419

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane