Kampania margaryny Śniadaniowej

Autor: pr 29 kwietnia 2015 13:18

 Kampania margaryny Śniadaniowej Fot. Z.T. Bielmar

Margaryna do smarowania pieczywa „Śniadaniowa“ z Z.T. „Bielmar” Sp. z o.o. będzie bohaterką szerokiej kampanii reklamowej zaplanowanej na maj.

Kompleksowe działania reklamowe rozpoczną się 1 maja. Celem kampanii realizowanej pod hasłem “Śniadaniowa - teraz także na drugie śniadanie” jest wzmocnienie wizerunku produktu wysokiej jakości.

Margaryna pojawi się w nowym opakowaniu z logo kampanii informacyjno-edukacyjnej „Jem drugie śniadanie”, której Bielmar jest sponsorem. Jej celem jest wyrobienie w Polakach, a zwłaszcza w dzieciach i młodzieży, dobrego nawyku jedzenia drugiego śniadania. Bielmar zaangażował się w kampanię jednocześnie wspierając akcję Pajacyk, której logo  także znalazło się na opakowaniu, dzięki czemu około 15 tysięcy posiłków zostanie przekazane niedożywionym dzieciom w Polsce.

Od początku maja reklamy pojawią się w wybranych magazynach branżowych i konsumenckich, m.in. w Dobrych Radach, Claudii, Kobiecie i życiu. Z początkiem miesiąca startują też emisje 15 sekundowych spotów oraz bilbordów sponsorskich w Polsacie, TVP, TVN i stacjach tematycznych. Wizerunek Śniadaniowej pojawi się na 300 bilbordach w całej Polsce. Kreacją kampanii zajęła się agencja Optima Marketing Group, natomiast planowanie, zakup mediów oraz działania PR realizuje agencja Zaza Media.

 

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane