Kampania męskich kosmetyków Dove

Autor: press.pl 10 maja 2011 08:57

W telewizji, prasie, Internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej rozpoczęła się kampania nowej marki kosmetyków dla mężczyzn Dove Men+Care (Unilever Polska) - podał press.pl

Pod marką Dove Men+Care koncern wprowadził żele pod prysznic i antyperspiranty dla mężczyzn. Zdecydował się na wejście w te dwa segmenty rynku, bo w ub.r. odnotowały one znaczną dynamikę wzrostu ( odpowiednio wyższa sprzedaż o 27 proc. i 13 proc.).

Na potrzeby kampanii spoty będą emitowane w telewizji przez 20 tygodni. Kampania internetowa Dove Men+Care zakłada dotarcie do blisko 10 mln osób, a reklamę na billboardach i w prasie będzie miało szansę zobaczyć ponad 12 mln osób. Uzupełnieniem akcji będzie kampania samplingowa.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11215

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane