REKLAMA
REKLAMA

Kampania Monte obecna we wszystkich kanałach reklamowych

Autor: dlahandlu.pl 14 września 2012 11:06

Kampania „Możesz być, kimkolwiek chcesz", marki Monte firmy Zott, której twarzą został Bartosz Kurek, najlepszy zawodnik Ligii Światowej 2012, potrwa do końca roku.

REKLAMA
Intensywna kampania obejmuje spoty reklamowe w telewizji, około 1000 nośników outdoorowych, szereg działań trade marketingowych w handlu nowoczesnym i tradycyjnym, budowę stref Monte w supermarketach i hipermarketach, degustacje z udziałem hostess, materiały PR oraz działania w internecie.
Kampania obecnie została wzbogacona o stronę internetową www.monte.eu, na której znaleźć można wszelkie nowości, informacje o produkcie, a także filmiki.
Z końcem sierpnia reklama Monte pojawiła się na billboardach i cityscrollach w 8 aglomeracjach Polski. Podróżujący komunikacją miejską będą mieli okazję pojechać jednym z 80 autobusów, na którego tylnej szybie widoczna jest reklama produktu firmy Zott Polska. Do końca września na przystankach w całej Polsce oczekującym na transport miejski towarzyszyć będą city lighty z różnymi zdjęciami bohaterów kampanii. Z kolei na mieszkańców stolicy czekają w metrze dodatkowo naklejki z braćmi Kurek.
  • nie jem 2012-09-14 11:12:57

    a ja nie jem Monte i też jestem kim chcę..ba ...

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12735

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA