Kampania Nuggetsów Kamis w prasie i w internecie

Autor: dlahandlu.pl 2 marca 2011 12:31

Kamis rozpoczyna intensywną kampanię reklamową linii produktów Złociste Nuggetsy czyli gotowych konceptów kulinarnych, dzięki którym w ciągu 10 minut można przygotować chrupiące kawałki kurczaka w ulubionych wariantach smakowych. Kampania obejmie wysokozasięgową prasę dla kobiet oraz internet, w tym portale społecznościowe.

Kampania została zaplanowana z uwzględnieniem specyfiki dwóch grup docelowych: kobiet w wieku 20-45 lat, które posiadają już rodziny, często gotują i przykładają wagę do różnorodnego menu oraz dzieci, które lubią szybkie, smaczne i ciekawie podane dania. Elementem łączącym obie komunikacje jest postać Gustawa - zabawnego bohatera, który zachęca do zerwania z nudnym, monotonnym jedzeniem na rzecz różnorodnych, ciekawych i zawsze smacznych dań.

Gustaw ma zwiększyć atrakcyjność przekazu reklamowego i wyróżnić produktów na tel konkurencyjnych konceptów, a poprzez umiejętnie dobraną formę komunikacji zachęcić zarówno mamy jak i dzieci do sięgnięcia po złociste Nuggetsy.

Na potrzeby promocji linii powstanie również specjalna witryna www.nuggetsy.pl dedykowana dzieciom, na którą będzie zapraszał Gustaw. Oprócz gier, zabaw, aplikacji znajdą się tam również inne atrakcje mając na celu zaktywizowanie użytkowników witryny i zbudowanie społeczności. Działaniami objęty zostanie facebook, w obrębie którego powstanie fanpage Gustawa

Kampania potrwa do końca kwietnie 2011 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11012

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane